2010. augusztus 23., hétfő

2010 08 23

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 augusztus 23:
Keljetek fel gyermekeim, ennek az órának a dicsőségébe és ennek a napnak a dicsőségébe. Valóban szóltam hozzátok, hogy eljövök és szabadítok, és életre keltem az Én királyságomat bennetek. Nagy céljaim vannak veletek ezekben a napokban, és mivel ezek a célok a ti sorsotok részét képezik, ezért arra a helyre kell jönnötök, ahol teljesek vagytok, arra a helyre, ahol erősek vagytok, arra a helyre, ahol hitben vagytok, és ahol a Velem való egységben és azonosulásban jártok. Hát azt mondom, engedjétek, hogy a hitetek szárnyra kapjon, és engedjétek szárnyalni és feljönni. Mert valóban, a menny ajtaja nyitva van számotokra; valóban, a trón előttetek van; valóban Én hívtalak benneteket és meghívtalak, hogy jöjjetek bátorsággal. Hát azt mondom, jöjjetek most habozás nélkül, a múlt dolgain való bánkódás nélkül. Jöjjetek hittel. Jöjjetek azért, hogy kapjatok. Jöjjetek úgy hogy hisztek abban, hogy Én veletek vagyok és a ti oldalatokon vagyok. Jöjjetek hittel szeretteim, mert ezek azok a napok, amikor az Én hitem megnyilvánuló jelenléte életre kel bennetek. És úgy lesz, hogy minden szükségetek be lesz töltve, és a gyógyulásotok eljön fizikálisan, érzelmileg és szellemileg. Ez a célkitűzése ezeknek az utolsó napoknak, hogy legyen egy dicsőséges Egyház; egy tökéletessé tett Egyház; egy olyan Egyház, amely meg lett érintve, meggyógyult, és az Én dicsőségem jelenlétében él. Gyertek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 augusztus 23:
Az ellenség egy támadást indított ellenetek, Isten népe, hogy egy olyan félelmet keltsen bennetek, hogy eljöttetek idáig és valahogy elvétettétek a dolgot -- hogy amit tettetek eddig és amit fontosnak gondoltatok, mindaz az energia és erőfeszítés, amit befektettetek ott ahol éppen most vagytok, az mind nem ért semmit. Azt akarja, hogy azt higgyétek, hogy elvesztegettétek az időtöket, és nem volt semmi értelme. Az ördög hazug! Hiszem, hogy Isten ezt mondja: Látom minden mozdulatotokat, és tudok mindent rólatok, és egyetlen pillanatot sem vesztegettetek el. Egyetlen csepp sem lett melléöntve. Ne engedjétek az ellenségnek, hogy kárhoztatást és hazugságokat hozzon ellenetek. A félelem rokkantságot okoz. Az ellenség pedig le akar rokkantani titeket, hogy alkalmatlanok legyetek megcselekedni, aminek a megcselekvésére el vagytok hívva.
Róma 8:1 Ezért nincs már semmilyen kárhoztatás azokra nézve, akik Krisztus Jézusban vannak, akik nem a test szerint járnak, hanem a Szellem szerint.