2010. augusztus 9., hétfő

2010 08 09


A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 augusztus 9:

Gyertek hát, és vegyétek át az elsőszülöttek áldásait! Voltak már elsőszülött generációk a történelem során, és az Én királyságomban. De ebben az időszakban és ebben az időben ti egy választott generáció vagytok; ti vagytok a korszak legvégének az elsőszülöttei; az elsőszülöttek azok közül, akik látni, hallani és tudni fogják a korszak végének a titkait, és ti megismeritek azt, amit Én készülök kijelenteni. Mindezek a dolgok, amiket mutatok és mondok nektek, a Királyságban való járásotokat viszi tovább. Ezért előhívlak benneteket, mint királyokat és papokat, ebben az órában, és ezen a napon, hogy megtudhassátok, kik vagytok, és hogy Velem járhassatok a királyság dicsőségében. Mert sokan elestek az ellenség hazugságainak a hatása alá kerülve, és nem értik a rendeltetésüket, és nem értik, hogy Én mellettük vagyok, hogy Én erősítem meg őket, mondja a Seregek Ura. Ezeket a dolgokat nektek is tudnotok kell, és szívetekben kell tartanotok.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 augusztus 9:

Sok embert láttam a Szellemben, akik nekifeszültek valaminek, amik láthatatlan fekete köteleknek tűntek, és hallottam ahogy az Úr ezt mondja: Sokan közületek, Én népem, még mindig az ellenség munkáinak a kötelékében vagytok, de a kitörés szélén álltok, teljesen a peremén vagytok. Továbbra is tegyetek erőfeszítéseket, hogy megszabaduljatok ezektől az erődítményektől, mert Én veletek vagyok, hogy megerősítselek és segítsek kiszabadulni.

Zsoltár 146:5 Boldog ember az, akinek Jákób Istene a segítsége, akinek reménysége az Úrban az ő Istenében van, aki alkotta a mennyet és a földet, a tengert és mindazt, ami azokban van; aki az igazságot örökre megtartja, aki igazságot szolgáltat az elnyomottnak, aki ételt ad az éhezőnek. Az Úr szabadságot ad a foglyoknak.