2010. augusztus 16., hétfő

2010 08 16

 ATROMBITA, Bill Burns -- 2010 augusztus 16:
Ebben az időben azért jövök hozzátok, szeretteim, hogy a káoszból a békességbe vezesselek benneteket. Azért jöttem, hogy kivezesselek abból a káoszból, amit a világ alakít ki körülöttetek, és bevezesselek az Én békességem királyságába. Mert az Én békességemben fogtok megszilárdulva felépülni, ahol az élő vizek folynak. Az Én békességemben fog jönni az Úr öröme, ami a ti erősségetek. Az Én békességem áramlásában lesz ez, és ezekben a napokban úgy fog ömleni, mint ahogy egy folyó ömlik. Bevezet benneteket a királysági valóság teljességébe, és ebben a valóságban, szeretteim, úgy fogtok meglátni dolgokat, és úgy fogtok értelmezni dolgokat, ahogyan eddig még soha nem értemeztétek. Mert mennyei távlatból fogtok látni, és többé nem földi valóságból, és azokat a dolgokat, amik számotokra eljövendők, kijelenti az Én Szellemem. Nagyon alaposan és áldott módon fogtok megszilárdulva felépülni az Én királyságomban, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZLÉBEN, Marsha Burns -- 2010 augusztus 16:
Ha el tudjátok fogadni, szeretteim, Én a békesség kenetét öntöm ki most, hogy megnyugtassam a zaklatott lelketeket. Nem szükséges munkálkodni ahhoz, hogy megvalósítsátok az Én céljaimat az életetekben. A ti részetek az, hogy a végzet biztonságában nyugodjatok, mondja az Úr. Bízzatok Bennem! Ésaiás 55:12 Mert örömmel fogtok kimenni, és békességben lesztek kivezetve; a hegyek és a dombok éneklésben törnek ki előttetek, és minden fa a mezőn taspsolni fog.