2015. július 13., hétfő

Prófécia, 2015. július 13.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. július 13.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Végezd a munkát! Gyakorlatban valósítsd meg az igémet! Áron is váltsd meg az időket, amelyekben élsz! Vedd igénybe Krisztus vérét, hogy elfedezze a bűneidet! Járj tisztességben! Járj a Szellemmel; Ő szabaddá fog tenni, és az igazságot fogja megtanítani. El fog vezetni abba a tökéletességbe, amit számodra terveztem, mondja az Úr. Mert az Én akaratom az, hogy jólétben élj és egészséges legyél. Az Én akaratom az, hogy erős legyél az Én Szellememben, és abban a hatalomban, amit Én biztosítok számodra. Gyere, és vedd át azt, amit a te érdekedben megtettem. Gyere, és legyél a résztvevője ezeknek az időknek, ezeknek a veszedelmes időknek, Velem együtt, de mindezt az Én Szellemem erejében tedd, mert ez az Én erőm, ami arra való, hogy átadjam. Ez az Én erőm, ami arra való, hogy kiöntsem. Ez az enyém, és arra való, hogy neked adjam a mai napon, és Én örömmel teszem meg ezt. Fogadd el!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Vannak bizonyos elvárások, amelyeknek meg kell felelned a mostani időben, mielőtt szabad tudsz lenni arra, hogy megtedd a most következő lépést. Helyezkedj el stabilan abban a pozícióban, hogy hajlandó leszel megtenni mindent, amit kértem tőled, és folyamatosan meg fogod valósítani, amit eléd helyeztem, mondja az Úr. Legyél erős, és végezd a munkát! 2 Krónika 15:7 "Ti azonban legyetek erősek, és kezetek ne lankadjon, mert munkátoknak meglesz a jutalma!"