2015. július 22., szerda

KREATÍV FOGLYOK!!!

KREATÍV FOGLYOK!!!

2015. JÚLIUS 22. / LANA VAWSER

Az Úr az utóbbi időkben nagyon komolyan beszélt nekem újra meg újra arról, hogy a "kreativitást" sok ember életéből ellopta az ellenség. A szégyen, a sebek, a megtörtség, a körülmények által a "kreativitás" nagy részét lopták el Isten népétől, egyéni szinten, és Krisztus testétől testületi szinten is.

Úgy éreztem, hogy az Úr azt mondja: "Az ellenség megpróbálta hátráltatni a kreativitást, és megpróbálta ellopni, összetörni, összezúzni, eltorzítani, mert tudja, mennyire erőteljes dolog. Az ellenség nem tud alkotni, csak másolni tud, és miközben a népem előrehalad a tőlem kapott ajándékok használatával, amiket a kreativitás felszabadítására adtam, továbblépnek a nagyobb felébredések állapotába, és még tovább lépnek, hogy azok legyenek, akinek teremtettem őket... a bolygó legerőteljesebb népnek."

Sokakat láttam Isten népe közül, akiknek láncok voltak a csuklóin, de továbbra is előre haladtak, és még mindig az Úrral jártak, tehát a "haladásuk" nem volt meggátolva, de a kezeik meg voltak kötve. Azon tűnődtem, hogy miért a kezük van megkötve, és akkor hirtelen azt érzékeltem, hogy a kezeik jelképezi azt, "aminek a megcselekvésére el vannak hívva". A kezek jelképezik azt, amit az Úr a "kezükbe adott" adottságként, és amire el vannak hívva, hogy "rátegyék a kezeiket". Az az érzés jött a szívembe, hogy az utóbbi néhány hónap során ezek a "láncok" szorosabbak lettek Isten népe közül sokakon, ami egy támadás a kreativitásuk és az adottságuk ellen, ugyanis most lépnek be a KREATÍV SZABADSÁG helyére. Átlépnek onnan, ahol KREATÍV FOGLYOK voltak, oda, hogy a KREATÍV SZABADSÁG NÉPE legyen belőlük.

Láttam egy vízesést Isten népére kiárasztva, miközben dicsőítettek, és  a Szellem élő vizei SZÉTTÖRTÉK a bilincseket. SZÉTTÖRTÉK a láncokat, amik fogva tartották a kreatív embereket. Ahogy ezt a vízesést néztem, láttam Isten Apukánk biztató szavait, hogy rájuk áradnak ajándékok formájában, becsomagolt ajándékokként, de az ajándékokon a szalagok kardok voltak. Az Ő igazságának a szavai olyanok voltak, mint az éles kardok, amelyek átvágták a hazugságokat a szívekben, azokat a hazugságokat, amelyek lánchoz kötve fogva tartották az emberek szívét attól, hogy kifejezzék, kik ők valójában. Hogy a képességeik teljességében éljenek, és kifejezzék, hogy kik ők. A láncok le lettek vágva, az Ő csodálatos szavai pedig ajándékokként töltötték meg a szíveiket, amelyek AKTIVÁLTÁK AZ AJÁNDÉKOKAT az életükben. Azok az ajándékok, amelyek már eddig is megvoltak, de szunnyadtak bennük, életre keltek. Ahogy ezek az igazság-ajándékok, amelyek az  szívéből jöttek, kirobbantak a szívükben szeretettel, fáklyákat láttam meg ezeknek az ajándékoknak a közepén, és hirtelen fellobbantak a fáklyák. Akkor ezt hallottam Papától: "Álljatok készen a kalandra! A menny fáklyája olyan ajándékokra is rávilágít most, amikről nem is tudtátok, hogy ott vannak." Egy dicsőséges kaland és feltárulás ment végbe Isten embereinek a szívében, ahogy egyre több ajándékot ismertek fel magukban, amelyek eddig EL VOLTAK REJTVE különböző okok miatt, és most feltárultak.

Majd egy olyan olyan helyen találtam magam, ahol Krisztus egész testét láthattam, és egy olyat láttam fölöttük, ami úgy nézett ki, mint egy HATALMAS terhes has. Ez a has aranyból volt és Dicsőséggel fénylett, az Ő Dicsőségével.

"A kreativitás megszülése van folyamatban jelenleg Krisztus egész testében, hogy a népem együttesen, testületként átlépjen oda, hogy a kreativitás vezetői legyenek belőlük. Új ötletek, új látások, az Én kreatív szívem új kifejezésformái." Hirtelen megtörtént a szülés, és ZÁPORKÉNT HULLOTT a kreativitás, ami a kreativitás leggyönyörűbb folyójával borította be Krisztus testét. Nem csak egyénileg kapták vissza Isten emberei, amit elloptak tőlük, és még annál is TÖBBET, hanem együttesen, Krisztus testeként is meghívást kaptak a kreativitás FOKOZÓDÁSÁNAK a FOLYÓJÁBA.

"A világ HIRTELEN oda fog fordulni, és az Én népemet fogja nézni egyénileg és együttesen is, akikben SOHA nem látott kreatív kifejezésforma úttörő képviselőit fogják meglátni. Ez a kreativitás új hulláma, amit a világ eddig még nem tapasztalt. A szívem kreativitása fog ragyogni ebben az időszakban, úgy, mint még soha, miközben az Én népem felébred, és belép a fokozódás áradó folyójába, azáltal, hogy ledobja magáról a félelmet, és használja a tőlem kapott ajándékokat."

Itt az ideje, hogy előlépjetek a saját kreativitásotokba, úgy, mint még soha. Kérjétek az Urat, hogy aktiválja az ajándékaitokat, amelyek szunnyadnak bennetek. Kérjétek, hogy szabadítsa fel a bennetek levő kreativitást, ÁLTALATOK! Eljött a ti időtök, hogy ragyogjatok! Eljött a ti időtök, hogy repüljetek!

Az ajándékotok szabad utat fog szerezni nektek!!!!!!!! Hamarosan sokatok elé új lehetőségek fognak kerülni. Lépjetek be abba az új világba, amelyben ti vagytok a KREATÍV SZABADSÁG népe. nem lesztek többé KREATÍV FOGLYOK. Ti a mi csodálatos mennyei Apukánk nagy tervében szerepeltek!!!! Ne hagyjátok többé, hogy az összehasonlítás, az irigység, vagy a versengés megölje a kreativitásotokat. A világnak látnia kell TITEKET, azt az EREDETI, GYÖNYÖRŰ, EGYEDI dizájnt, ami TI magatok vagytok, és azt, ahogy az Ő szíve kifejeződik ÁLTALATOK és az AJÁNDÉKAITOK ÁLTAL.

Lépjetek elő, lépjetek be, lépjetek ki!!!

*************************************************************************