2015. június 22., hétfő

Prófécia, 2015. június 22.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. június 22.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Elfelejtetted, hogy Én az életed minden körülményét ismerem? Elfelejtetted, hogy tudok rólad; hogy nem vagyok messze tőled? Ugye tudod, hogy Én a te oldaladon állok? Ismerem azokat a kedvezőtlen állapotokat az életedben, amikkel most foglalkozol. Ismerem a bajaidat. Ismerem az erőtlenségeidet. Mindezekről tudok, neked csak egyet kell tenned -- át kell adnod ezeket Nekem. Hozd ide Nekem abszolút teljes hittel, hogy beavatkozhassak a helyzetedbe, és megnyilvánuljon az Én erőm az életedben. Ezért ma emeld fel a szemeidet! Hívd segítségül a nevemet! Az a vágyam, hogy teljes győzelemben élj mindenben, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Sokakhoz szólok, amikor azt mondom, hogy falakat vagy gátakat építettetek magatok köré, hogy megvédjétek magatokat, de ezekből korlátok is lettek. Mindaddig, amíg a kényelmes határaid között maradsz, nem fogod látni, hogyan lehetne növekedned, vagy tovább haladnod. Minden előrehaladási időszak kockázatos, de a jutalom megéri a kockázatvállalást. Bízz abban, hogy Én megvédelek téged, mondja az Úr. Ézsaiás 54:2 Szélesítsd ki sátorod helyét, és hajlékodnak kárpitjait terjesszék ki; ne tiltsd meg; nyújtsd meg köteleidet, és erősítsd meg szegeidet.