2015. június 17., szerda

ELJÖTT AZ IDŐ A HIRTELEN TÖRTÉNŐ FELSZÁLLÁSRA ÉS FORDULATRA!!

ELJÖTT AZ IDŐ A HIRTELEN TÖRTÉNŐ FELSZÁLLÁSRA ÉS FORDULATRA!!

2015 JÚNIUS 17. / LANA VAWSER

Ma reggel, ahogy a fiamat készítettem az iskolába, a telefonom sípolt egyet, azt jelezve, hogy sms-em érkezett. Azonnal odamentem a telefonomhoz, és megláttam, hogy a kijelzőn a pontos idő 7:47 volt. Magamban nevettem egyet, és dicsértem az Urat, mert ezt a számot az utóbbi időkben rengetegszer láttam, és az Úr sokszor szólt hozzám arról, hogy a személyes életemben is és testületileg is történni fog egy "felszállás" éppen most, ebben az időszakban.

Feloldottam a telefon kijelzőjét, hogy elolvassam az üzenetet, és a pontos idő pár másodpercen belül átváltott 7:49-re. Azonnal az a gondolat volt bennem, hogy milyen szokatlan, hogy az idő csak úgy "ugrott egyet". És ekkor éreztem, hogy az Úr szól.

Azt éreztem, hogy az Úr azt mondja, hogy eljött a "felszállás" ideje Krisztus testében, most kezdünk felemelkedni új helyekre, új magasságokba és új szférákba, amiket az Úr készített számunkra.

Habár olyan dolgok vesznek körül, amelyek látszólag "leszorítva tartanak" a "természetes világban", szellemben viszont, ahogy folyamatosan előretörünk, mostanra eljutottunk a felszállás pontjára, és elkezdünk magasabban szárnyalni, mint valaha. Ami a TERMÉSZETFELETTIBEN történik, az MEG FOG NYILVÁNULNI a természetesben. Szellemben elindult egy kiáradás, ami most készül elárasztani a természetes világot.

Lesz egy időgyorsulás, ami sokakkal megtörténik Isten népe közül, aminek során az összes olyan idő, amit a harcokkal és küszködéssel töltöttek, be lesz hozva egy természetfeletti időgyorsulás által. RENGETEG dolog fog megtörténni egy rövid idő alatt. Az Úr gyorsítani fog, egyik megnyilvánulás a másik megnyilvánulás után, és megint egy megnyilvánulás, amelyek mindenhová szét fogják kürtölni az Ő nevét és Dicsőségét. Amiken ti is és én is átmentünk az utóbbi időszak alatt, ami a harcról, a szülésről, az ellenállásról és az előretörésről szólt, nem volt hiábavaló, és az, hogy folyamatosan úgy döntöttünk, hogy "megállunk a helyünkön", nem lett észrevétlen az Úrnál.

Majd azt hallottam, hogy az Úr ezeket mondja: "Egy túláradó bőségű kegyelem és jóság van kiárasztva most, valamint a hűség megjutalmazása ebben az időszakban is történik. Az állandó engedelmesség, a Nekem való alávetettség, és a helytállás döntései most egy nagy gyümölcsözést hoz a népem számára. A hűséges sáfárság túláradó jutalmat nyer most."

"Az Én népem hirtelen FORDULATOT VESZ. Remegő térdű helyett erős és bátor lesz, a halogatott reménység helyett a remény rabjaivá válnak, a küszködés és az örömtelenség helyett virágzók és örömTELI emberek lesznek, a feladásra való készség helyett kockázatot vállalnak értem a Szent Szellem vezetésében, és kalandjaik lesznek. A népem hirtelen jövő helyreállítása történik most. Nem lesznek többé a csatában kifáradt szentek, hanem BÁTOR harcosok, akik felkelnek, mint az Én hadseregem. A testek és a lelkek HELYREÁLLÍTÁST nyernek!!"

"Amint az ÉN népem "felszáll", HIRTELEN jövő, felgyorsult VÁLTOZÁSSAL találkoznak. Változás van a szellemi levegőben, és egy nap alatt teljesen megfordulnak a dolgok. Az "A" pontból a "B" pontba, egy szempillantás alatt. Én most azt cselekszem, amit csak Én tudok megcselekedni."

"Az Én népem hamarosan HANGOSAN dicsérni fog Engem, amint az egymást erősítő nyomások most már FORDULATOT VESZNEK, és az Én kegyelmem, ellátásom és jóságom BŐVÖLKÖDIK."

"Most emelkedtek fel a "talajról", Én népem, a "felszállás" folyamata elindult, és Én nagyon is bemutatom az Én jóságomat és dicsőségemet."

***********************