2015. április 13., hétfő

Prófécia 2015. április 13.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. április 13.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Én szóltam hozzád. Én az igazságot mondtam neked. A szellemed pedig tudja az igazságot, ami valóban szabaddá tesz téged. De az a legnagyobb vágyam, hogy győzelemben élj. Azért lett elküldve hozzád a Szellem, hogy győztes legyél az élet minden területén. Azt akarom, hogy boldogulj és bővölködj. Azt akarom, hogy örömben, békességben élj, és abban az egészségben és bővölködésben, amit Én biztosítottam neked. Minden a te hasznodat szolgálja. Már csak annyit kell tenned, hogy felkelsz, és átveszed azt, amit Én már megcselekedtem, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Figyelj oda, hogy mindenképpen ott alkalmazd a tőlem kapott kijelentést, ahová szántam. Kell, hogy legyen benned ítélőképesség, hogy annak, amit Én mondok, átlásd az aktualitását és a hatékonyságának a helyét. Ehhez engedned kell, hogy Én adjak neked bölcsességet, hogy tudd a szándékomat, és azt, hogy ez milyen hatással lesz rád, mondja az Úr.  János 6:63 "A Szellem az, aki megelevenít, a test nem használ semmit: a beszédek, amelyeket én szólok néktek, Szellem és élet.