2015. április 28., kedd

Marsha Burns, 2015. április 28.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. április 28.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy embert, aki a csillagokat nézte, és beazonosította az Orion csillagképet. Tudtam, hogy ez a navigálással és a helyzetmeghatározással van összefüggésben. Majd meghallottam, ahogy az Úr ezt mondta: "Kemény viharban voltál eddig, és sok téren labilisnak érzed magad. Most van itt az ideje annak, hogy megnézd és meglásd, hogy hol vagy most, és az úticélod irányába fordulj. A vihar különválasztotta a ténylegesen fontos dolgokat attól, ami csak felemésztette az idődet és az energiádat. Keresd Nálam az útmutatást és a vezérlést."

Zsoltárok 31:3 Mert Kősziklám és mentsváram vagy Te; vezess hát engem a Te nevedért és vezérelj engem.