2013. április 29., hétfő

Prófécia 2013. április 29.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. április 29.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Szólítalak, hogy jöjj el Velem. Hívlak téged, hogy gyere ki abból, ami zaklat téged, hátráltat téged és gondot okoz neked. Igen, valóban, az Én lakhelyem rejtekhelyére hívlak téged. És erről a helyről áradnak az élő víz forrásai. Ebben az áradatban jön a jelenlétem. És a jelenlétemmel együtt jön a gyógyulás, a segítség, a szabadulás és mindaz, ami neked kell. Gyere, és lakj a jelenlétemben; gyere és maradj ott; gyere megújulni. Engedd, hogy a békességem elárassza a szellemedet. Engedd, hogy felbátorítsalak. Engedd, hogy megerősítselek. Engedd, hogy meggyógyítsalak. Engedd, hogy Én legyek a segítséged a mostani gond idején. Gyere, mert Én hívlak, hogy jöjj elkülönülni, és hogy járj Velem a mai napon a jelenlétem dicsőségében, mondja a Magasságos.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Nézz fel és nézz ki onnét, ahol most állsz szellemileg, mert a látás és megértés kiszélesedése már úton van feléd. Nézz túl azon, ahol vagy, és emelkedj azok fölé a dolgok fölé, amik eddig sötétek és borúsak voltak. Nincs semmi okod a csüggedésre vagy a depresszióra. Kelj fel most, hogy keresd és megismerd az akaratomat és a céljaimat. Ami megtörtént, az már megtörtént, most pedig meg kell változtatnod a gondolkodásmódodat és a helyzetedet, mondja az Úr. Én veled vagyok, hogy átvezesselek az érzelmek útvesztőjén, amelyek sötétségben tartottak téged. Kolossé 3:2 Az odafönn valókról elmélkedjetek, ne a földiekről!