2013. április 26., péntek

Prófécia 2013. április 26.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. április 26.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
  
Engedj annak a folyamatnak, amit Én végzek, mert bizony, Én erőben és hatalomban hozlak elő téged. Te kiválasztott vagy, és drága vagy a szememben. Semmi sincs rejtve Előttem, és látom a szívedet és azt a vágyadat, hogy tökéletességben járj az Én királyságomban. Igazán mondom neked, hogy Én veled vagyok, hogy egy még tökéletesebb egységbe hozzalak Magammal, mondja az Úr. Legyél erős és bátor, és legyen a hit és a bizalom a te pajzsod és botod.

1 Péter 5:6-7 Alázzátok meg tehát magatokat Isten hatalmas keze alatt, hogy felmagasztaljon titeket annak idején. Bízzátok rá minden aggodalmatokat , mert gondja van rátok.