2013. április 22., hétfő

Prófécia 2013. április 22.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. április 22.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Maga az Úr Isten jön, hogy eggyé legyen veletek. Ez a meglátogatás, és ami ezekben a napokban következik, lenyűgöző lesz számotokra, amikor leszáll ennek a teljessége, és beözönlik a lelketekbe és szellemetekbe. Mert maga az Úr vágyik arra, hogy váratlan módokon jöjjön el hozzátok; dicsőséges módokon, hogy elhozza az Ő kedvességét és kegyelmét az életetekbe. És amikor ez a kedvesség és kegyelem eljön, értsétek meg, hogy ez fog kivinni benneteket a szívfájdalomból, ami a múlté, és azoké az időké, amik nehezek voltak. Mert a nehézség elhalványul a Mindenható Úr Isten szeretetétől és dicsőségétől, mivel Ő arra vágyik, hogy eggyé legyen veletek; hogy megáldjon benneteket, meggyógyítson benneteket, megszabadítson benneteket, bővölködővé tegyen benneteket, vezessen és vezéreljen benneteket minden utatokban. Ezért a mai napon rázzátok le a láncaitokat, törjetek ki a rabságból! Ne legyetek többé a rabjai annak, amit az ellenség tett az elmúlt időszakban. Hanem most újuljatok meg az értelmetek szellemében, hogy megértsétek, mi az Úr tökéletes akarata. Értsétek meg, hogy Ő szeretetből jön hozzátok, és nincs kárhoztatása veletek szemben. És azt akarja mondani nektek: "Keljetek fel most, és járjatok ennek az életnek az újságában, ami eljön és amit megkaptok ebben az órában. Mert Én nem csak azért jöttem, hogy örökkévaló életet adjak nektek, hanem életet örömmel és békességgel most. Gyertek és bővölködjetek a lelketekben, a szívetekben, a szellemetekben. Legyetek összekapcsolódva Velem. Maradjatok Velem. Vezetni és vezérelni foglak titeket azon az ösvényen, ami a számotokra készített dolgokra vezet. Én vagyok a Dicsőség Ura -- az Úr Isten, aki vigyáz rátok. Én vagyok az életetek Ura és Istene, és azért jöttem, hogy rendbe tegyelek benneteket, hogy átvehessétek ennek az időnek az áldásait."

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ne hagyjtáok, hogy a provokáció testi reagálást hozzon elő belőletek, vagy visszavessen titeket szellemileg. A rossz lelkületek és viselkedési minták kivisznek titeket a Szellemem sodrásából, mondja az Úr. A próba azért van, hogy meglátszódjon, hogy amit hirdetsz és amit hiszel, hiteles-e. Ti vagytok az Én élő levelem, egy nyitott könyv, amit mindenki olvas. Hadd lássanak meg Engem bennetek.
2 Korinthus 3:2 A mi levelünk ti vagytok, beírva a mi szívünkbe, amelyet ismer és olvas minden ember