2012. október 9., kedd

2012 október 9.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 október 9.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Nem fogja többé a szegénység rabul ejteni és fogva tartani az Én népemet. Mert az Én szándékom, mondja az Úr, az, hogy teljes mértékben a gondoskodója legyek azoknak, akik Engem követnek. Nem fogja többé ellopni tőletek az ellenség a lehetőségeket és az adódó alkalmakat, amiket nektek tervezek. Mert Én vagyok az, akinek a tulajdonában van az ellátás ezen a földön. Az Én rendelkezésemre áll, hogy adjak belőle, és Én bőségesen fogom adni, és felhozom ezt azokra a helyekre, ahol szükség van rá. Én vagyok a Mindenható Úr Isten, és senki sem fogja visszatartani az áldásomat az Én választottaimtól.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

A kiterjedés ajtajait nyitom meg előtted, mondja az Úr. El fogsz kezdeni növekedni és kiterjedni az élet minden szintjén. Ez egy izgalmas felfedező időszak lesz, de először át kell fordítanod a tekintetedet, hogy azon túl láss, ahol most vagy. Szabadítsd fel magadat mindentől, ami megkötve tartott eddig. Kelj fel és szárnyalj a Szellemem birodalmában; legyél szabad! Ésaiás 61:1 "Az Úr Isten Szelleme van énrajtam azért, mert fölkent engem az Úr, hogy a szegényeknek örömhírt mondjak; elküldött, hogy meggyógyítsam a megtört szívűeket, hogy hirdessek a foglyoknak szabadulást, és a megkötözötteknek a börtön megnyitását."