2012. október 15., hétfő

2012 október 15.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 október 15.


A TROMBITA, BILL BURNS:

Beállítottam a helyükre ezen a földön azokat, akik az Én zsoltárosaim, és ők létre fognak hozni egy áradatot, az Én folyóm áradatát a népem között, egy olyan áradatot, ami segít a népemnek magasabbra jönni, a Jelenlétem áradatát. Mert a dalaik a mennyből származnak, és a dalaik fel vannak kenve, ezért ők erőteljes hatással lesznek rátok, és behoznak titeket abba, amit Én cselekszem. Ezért amikor halljátok a menny hangját, ami behatol a szívetekbe, és amikor meghalljátok a menny hangját, ami rátok száll, akkor öleljétek magatokhoz, és engedjétek, hogy elvégezze a munkáját. Hadd hozzon békességet a lelketeknek, hadd hozzon örömöt a szíveteknek, és hadd hozzon gyógyulást a testeteknek. Hadd áradjon az Úr Szelleme abban a hangban, amit Én hozok elő, ahogy megígértem. Erre a mostani időre öleljétek magatokhoz az Én hangomat, mondja a Szentséges Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Szólok hozzátok, hogy legyetek eggyé újra! Ez a nap a kellemes újraegyesítés napja számotokra a szellemi birodalomban -- ez a helye a Szellem egységének a békesség kötelékében. Nem lesz hasadás az Én Testemben, mondja az Úr. Nem tudom nyilvánvalóvá tenni a jelenlétemet a káosz és az elszeparálódás közepette. Gyertek most a Szellem felsőházába, és legyetek egy akaraton; egy szívvel, egy értelemmel, egy Szellemben. Örvendezzetek az összejöveteletek erejében, mondja az Úr.
Efézus 4:1-6 Kérlek azért titeket, én, ki fogoly vagyok az Úrban, hogy járjatok úgy, mint illik elhivatásotokhoz, mellyel elhívattatok. Teljes alázatossággal és szelídséggel, hosszútűréssel, elszenvedvén egymást szeretetben, Igyekezvén megtartani a Szellem egységét a békesség kötelékében. Egy a test, és egy a Szellem, mint ahogy elhivatástoknak egy reménységében hívattatok is el; Egy az Úr, egy a hit, egy a keresztség; Egy az Istene és Atyja mindeneknek, aki mindeneknek felette van és mindenek által és mindnyájatokban munkálkodik.