2012. október 8., hétfő

2012 október 8.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 október 8.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Eljövök ma, mondja az Úr, hogy az igazság ösvényén vezesselek. Az ősi ösvények a hegy tetejére vezetnek, ahol Sion van felépülve; ahol a halmok a jelenlétem áldását öntik magukból. És ebből az áldásból jön az Én ellátásom, jön a gyógyításom és jön a jelenlétem. Mert te abban az időben élsz, amelyben a királyság dicsőségének meg kell nyilvánulnia. És a királyságomnak ebben a dicsőségében megváltozol örökre. Mert meg van írva, hogy dicsőségről dicsőségre változtok át az Isten Fiának a képmására. És bármilyen árat is fizetsz, akár nyomorgattatást, akár betegséget, akár szívfájdalmat, bármi is legyen az, azt fogod tudni mondani az út végén, hogy megérte. Megérte Isten Szellemében járni. Megérte megállni a hitben, tusakodni a hitért, és felkelni, hogy eggyé válj a te Teremtőddel. Azt fogod mondani: "Megérte." Én pedig azt fogom mondani neked: "Jól van, jó és hűséges szolgám."

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látom a szíveiteket, és elfogadtam a dicséret áldozatát tőletek. Az igazat mondom nektek: egy magasabb helyre hívlak benneteket, és Én megnyitom az utat, és világosan láthatóvá teszem az ösvényt. Veletek vagyok, hogy elhozzalak arra a helyre, amit Én már elkészítettem nektek. Jöjjetek Hozzám, mondja az Úr. Hangoljátok rá a füleiteket az Én hangomra, és készítsétek fel a szíveiteket, hogy meglássátok és megértsétek azt, amit Én fogok megmutatni nektek. Fantasztikusan jó utazásban lesz részetek.
Zsoltárok 16:11 Megismerteted velem az élet útját; teljes öröm van Tenálad; a Te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké.