2012. október 1., hétfő

2012 október 1.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 október 1.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Nektek kiáltok ma! Egy olyan időpillanat van, amikor a Szellemem mélysége a ti szellemetek mélységét hívja. A felkészülés ideje, a várakozás ideje van. Valóban új korszak van. Előhozom a gyülekezetem hatalmát, és látni fogják és tanúi lesznek az egész földön. Mert sokan azt gondolják, hogy Nekem nincs népem, de Én mondom nektek, Nekem mindig is volt népem. Volt néhány elrejtőzve itt a kis helyeken, és volt néhány elrejtőzve ott a kis helyeken. De a hangom most azokhoz kiált, akik Hozzám tartoznak, és kihív benneteket a világból, kihív benneteket a saját önpusztításotok hatalmából, és behív a világosság és élet királyságába. Arra hívlak titeket, hogy angyalokkal járjatok, és lássátok azt, ami a természetes világ mögött van. Mert Én szélesre tártam a látomás völgyének a kettős ajtaját, és kiküldöm az Én embereimet, hogy lássatok, halljatok és megértsetek Engem és az Én céljaimat mindegyikőtök számára ebben a mostani időkeretben. Szálljanak fel a hallelúják a szellemetekben az éjjeli látomás közepette! Jöjjenek elő az ámenek, amikor eljövök, hogy tanúskodjam a szellemetekben! Ne tagadjatok meg Engem, mert ti Hozzám tartoztok! Ti áron lettetek megvásárolva, a Krisztus vérének az árán. Ti nem a világhoz tartoztok. Ti egy kiválasztott nemzedék vagytok, királyi papság. Ti vagytok azok, akiket mostanra tartogattam, a korszak végezetére, hogy bemutathassam rajtatok keresztül a királyságom erejét, mondja a Szent Mindenható Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Egyfolytában a kitörés szót hallottam a szellememben, és az Úr ezt mondta: Egy alkalmas idő van most arra, hogy kitörj a kötelékeidből, amelyek visszatartottak attól a szabadságtól, szellemileg és fizikailag is, ami az Én akaratom. Egy különleges kenetet bocsátottam ki ebből a célból, de neked el kell döntened, hogy kihasználod ezt az időt, hogy leszámolj azokkal a dolgokkal, amik fogságban tartottak. János 8:36 Azért ha a Fiú megszabadít titeket, valósággal szabadok lesztek.