2012. augusztus 30., csütörtök

2012 augusztus 30.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 augusztus 30.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Túl sok időt töltöttél azzal, hogy olyan dolgok miatt fontoskodtál és bosszankodtál, ami felett nincsen hatalmad. Fölöslegesen töltötted az idődet és az energiádat, eredmény nélkül. Csakis akkor oldódnak meg ezek a problémák, amikor igazán elengeded, és bízol Bennem. Gyere az Én nyugalmamba, és hadd adjak vigasztalást a lelkednek, és megoldást az aggályaidra, mondja az Úr.

Máté 11:28-30 Jöjjetek Énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és Én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az Én igámat, és tanuljátok meg Tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. Mert az Én igám boldogító, és az Én terhem könnyű.