2012. augusztus 27., hétfő

2012 augusztus 27.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 augusztus 27.


A TROMBITA, BILL BURNS: 

Emeljétek fel a fejeiteket, gyermekeim, és járjatok Velem! Nem felejtettelek el titeket. Születésetek napjától vigyázok rátok. Végigkísértelek titeket az élet ösvényén. Áthoztalak titeket a körülményeken, ahogy a három héber ifjút is is áthoztam a tűzön, anélkül, hogy a füst szaga érződött volna rajtuk. Mindig is veletek voltam, szerettelek és mutattam az utat nektek. Veletek vagyok, és nem ellenetek. Feltárom előttetek az elrejtett titkokat. A jelenvaló igazságot hozom el az életetekbe, ami létrehozza a most következő időszak dinamikáját, amit úgy nevezünk, hogy a galamb időszaka -- a Szellemem kiterjesztése, a Szellem ajándékainak a megnyilvánulása. Ez a kilenc mód, amelyekkel kiterjesztem Magamat rajtatok keresztül, a Szellemem ajándékai, amelyek rátok szállnak, és átáramlanak rajtatok keresztül. Az ajándékok megváltoztatják az atmoszférát körülöttetek, megtagadják a hozzáférést az ördög számára, elhozzák a gyógyulás erejét az életetekbe, biztosítják a számotokra szükséges csodát, és elhozzák a hatalom hangját, ami életben tart, és a mai nap mannájává válik. Ezért azt mondom, jöjjetek és vacsorázzatok, szeretteim, gyertek és lakomázzatok a jelenvaló igazságból. Mert Én ezt az étket szolgálom fel nektek a mai napon, mondja a Szentséges. Gyertek és vegyetek, és tegyétek magatokévá hit által a mai napon.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Találd meg a hit helyét Bennem, és állj meg erősen. Semmi se beszéljen le arról, hogy átvedd mindazt, amit készítettem neked. Veszedelmes idők vannak most, amikor az ördög minden tőle telhetőt megtesz, hogy megpróbálja meghiúsítani a terveimet és céljaimat veled, és a körülötted élőkkel. de Én hűséges vagyok, hogy beteljesítsem az Én igémet, amikor belém veted a bizalmadat, mondja az Úr.
Jeremiás 1:12 És monda nékem az Úr: Jól láttál, mert gondom van az én Igémre, hogy beteljesítsem azt.