2012. augusztus 20., hétfő

2012 augusztus 20.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 augusztus 20.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Én népem, fogjátok meg a Szellem kardját, amit nektek adtam, és használjátok az ellenség minden munkájával szemben! Jöjjetek arra a helyre, ahol a hitetek lángra lobban az Én igém által; ahol tudjátok, hogy az Én hatalmam munkálkodik bennetek és általatok. Az élő Isten Szelleme lakik bennetek, mert valóban az Én templomom vagytok, mondja az Úr. Jöjjetek ma erre a helyre hit által, és hagyjátok, hogy az Én hadi fegyvereim működjenek a ti érdeketekben. Jöjjetek és fiatalodjatok meg, újuljatok meg, és szabaduljatok meg attól a köteléktől, amit az ellenség tett rátok. A szabadság elérhető a számotokra, mert Én mondtam, és az Én szavaim nem térnek vissza üresen, és nem térnek vissza hiábavalóan. Legyetek szabadok, és ne hagyjátok, hogy a jövendölés szelleme varázslás alá vonja a szellemi életeteket.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ha keresni fogod az arcomat, és kitűzöd célul magad elé, hogy engedelmeskedsz a vezetésemnek, akkor elviszlek a tisztánlátás új szintjére, ami meg fog erősíteni téged az Én Szellemem és békességem áramlatában. Azt akarom, hogy tudd, mi a különbség a lelked kívánságainak betöltése által kapott békesség, és a Velem való igazi kapcsolatból származó békesség között, mondja az Úr.
Filippi 4:6-7 Semmi felől ne aggódjatok, hanem imádságotokban és könyörgéstekben minden alkalommal hálaadással tárjátok fel kívánságaitokat az Isten előtt. És az Istennek békessége, mely minden értelmet felülhalad, meg fogja őrizni szíveiteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.