2012. augusztus 13., hétfő

2012 augusztus 13.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 augusztus 13.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Azt mondom nektek, hogy gyertek bátran; gyertek a jelenlétembe; gyertek elkülönülni a világtól; gyertek úgy, ahogy vagytok. Gyertek, és meg fogtok változni. Gyertek, és Én megmutatom azt, ami hátráltat benneteket. Gyertek, és átadom azt a bölcsességet, amit kértetek. Gyertek, és Én szabadságot és gyógyulást hozok nektek. Viszont fel kell kelnetek onnan, ahol vagytok, és Hozzám kell jönnötök hitben, tudva azt, hogy szeretlek titeket, törődök veletek, és Én egy olyan határozatot fogok hozni a helyzetetekre, ami hatással lesz a körülményeitekre, és előhoz benneteket győzelemben, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Még egyszer olyan úton vezetlek téged, amin eddig még nem jártál. Ez azért van, mert amikor már kiismered a szellemi tájképet, akkor hajlamos vagy átsiklani felette, ahelyett, hogy annak a kijelentésnek a mélységét böngésznéd, amit Én készítettem neked. Azt akarom, hogy a lényed mélyéből lásd és értsd meg azt, amit cselekszem az életedben, ami át fog változtatni téged, mondja az Úr. Ézsaiás 42:16 A vakokat oly úton vezetem, amelyet nem ismernek, járatom őket oly ösvényeken, amelyeket nem tudnak; előttük a sötétséget világossággá teszem, és az egyenetlen földet egyenessé; ezeket cselekszem velük, és őket el nem hagyom.