2012. augusztus 14., kedd

2012 augusztus 14.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 augusztus 14.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

A dolgok nem úgy vannak, ahogy látszanak. Állj meg, és ismerd fel a lelkületeket és az indítékokat, amelyek a szavak és a tettek mögött állnak. Ne vesd a bizalmadat emberbe, hanem csak Bennem bízz, mert Én megbízható vagyok, és soha nem hagylak el, sem el nem távozom tőled. Legyél bizonyos benne, hogy semmi sincs elrejtve az Én szemem elől, és Én mindent, ami a sötétségben rejtőzik, világosságra fogok hozni. Állj Előttem a feddhetetlenség helyére, mondja az Úr, mert Én vagyok a te biztonságos helyed, a te szent lakóhelyed.

Zsoltárok 139:23-24 Vizsgálj meg engem, oh Isten, és ismerd meg szívemet! Próbálj meg engem, és ismerd meg gondolataimat! És lásd meg, ha van-e nálam a gonoszságnak valamilyen útja? És vezérelj engem az örökkévalóság útján!