2012. január 5., csütörtök

Egy korábbi prófétai üzenet

Tavaly volt egy kihagyott időszak, amikor nem jelentek meg a napi próféciák a blogon. Az egyiket különösen olyannak tartom, ami túlmutat az adott napon, héten: 2011 november 7-én Bill és Marsha is adott tovább üzenetet az Úrtól - vegyetek bátorítást, erőt és kenetet belőle!


A TROMBITA, Bill Burns:
Nyissátok fel a szemeiteket, szeretteim, mert bizony, csodás dolgokat fogok mutatni nektek ezekben a napokban. Azok a dolgok, amire sóvárogtatok, és ami után kutattatok, bizonnyal szellemi valósággá válnak, amiket nem csak megragadni, látni és hallani fogtok, hanem ezeknek az igazsága igazolva lesz a Szellem által, aki bennetek él, és Ő megerősíti azt, amit ezekben a napokban cselekszem, mondja az Úr. Mert a régi titkok, a mindeddig rejtett titkok, a mostani időre félretett titkok bizonnyal fel fognak tárulni, miközben folyamatosan az Én jelenlétemben és hatalmamban jártok. A most következő évben, ahogy átadjátok magatokat az Én céljaimnak, és tudatosan az Én isteni kormányzásom alatt éltek, a természetfeletti és szokatlan dolgok elkezdenek megnyilvánulni közöttetek. A csodák olyan átváltozásokat fognak okozni, amit már vágytatok meglátni, és a Magasságos gyógyító ereje úgy fog ömleni, mint az élő víz az Én népem között. Különbséget fogok tenni azok között, akik az Enyéim, és azok között, akik nem az Enyéim. Az ultimátumot kiadtam, meghúztam a határt. Ne lépjétek át ezt a vonalat, maradjatok mögötte az Én céljaimban, az Én hatalmamban és az Én jelenlétemben.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns:
Hallottam, ahogy ezt mondta az Úr: A prófétáim elszigetelődtek és szétszóródtak, és nehezen tudják azóta meghallani a prófétai szót, mert az ellenség ordítása felszállt, hogy elnyomja az Úr szavát. Sokan váltak áldozatává az esti farkasoknak, mert a nyomorúságaik és megpróbáltatásaik napjai elvonták a figyelmüket, sőt elbátortalanították őket. De Én igazán mondom nektek, hogy éppen most egy hívás hangzik fel a mennyben, amely az igaz prófétáknak szól, hogy keljenek fel az Én Szellemem friss szelén és kenetén, és szárnyaljanak új magasságokba, hogy tisztán és világosan hallják az Én hangomat, és megtegyék a prófétai kinyilatkoztatásokat.
Ésaiás 40:31 De akik az Úrra várnak, megújul az erejük; szárnyra kelnek, mint a sasok, futnak és nem fáradnak el, járnak és nem lankadnak meg.