2012. január 3., kedd

2012 01 03

A TROMBITA, Bill Burns--12/01/03:
Azt akarom, hogy csatlakozz a forradalomhoz. Le a megfáradt és megkopott vallásos gyakorlattal! Amikor Én a földre jöttem, akkor karddal jöttem. Karddal jöttem, hogy elválasszam egymástól a testet és a szellemet; az életben lévőt a halottól. Ugyanígy nektek is el kell indítanotok egy szellemi forradalmat önmagatokban. Vágd le a száraz és halott vallásos gyakorlatot, aminek semmi haszna számodra. Vess a Szellemnek, és majd tüzet fogsz, és égő fáklyává leszel -- egy ragyogó fény, ami megvilágosítja az utat előtted. A fény ösvénye az Én jelenlétem dicsőségébe fog elvezetni. Ebben a folyamatban feltárom számodra az elrejtett titkokat. Meg fogom mutatni neked, világosabban mint valaha láttad, a rendeltetést, amely a tiéd. Valóban, Én már eddig is gondoskodtam rólad, de miközben kibontakozik, látni fogod a jóságomat. Hát helyezkedj el, állj készen, hogy mindazt megnyerd, amit célul kitűztem eléd ebben az időben, mondja a Mindenható Úr Isten.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns--12/01/03:

A csata kemény volt, az életedet terhelő követelmények is nagyok voltak, sőt le is terheltek időnként. De azt akarom, hogy emeld fel a szemedet. Nézz a magasságba, és emlékezz, hogy Én vagyok a te segítséged a szükség idején. Azt akarom, hogy szárnyra kapj a Szellemben, és emelkedj azok fölé a dolgok fölé, amelyek a földhöz kötöttek eddig. Vesd Belém a te teljes reménységedet és bizalmadat, mondja az Úr. Megcselekszem, hogy újra énekelni fog a szíved. Zsoltár 121:1-8 Szemeimet a hegyekre emelem, onnan jön az én segítségem. Az én segítségem az Úrtól van, a ki teremtette az eget és földet. Nem engedi, hogy lábad inogjon; nem szunnyad el a te őriződ. Ímé, nem szunnyad és nem alszik az Izráelnek őrizője! Az Úr a te őriződ, az Úr a te árnyékod a te jobbkezed felől. Nappal a nap meg nem szúr téged, sem éjjel a hold. Az Úr megőriz téged minden gonosztól, megőrzi a te lelkedet. Megőrzi az Úr a te ki- és bemeneteledet, mostantól fogva mindörökké!