2012. január 16., hétfő

2012 01 16

A TROMBITA, Bill Burns--12/01/16:
Jöjj és kövess Engem! Kövess Engem, Én mondom, mert ennek az időszaknak az ösvénye már a föld fundamentumainak a lerakása előtt el volt készítve. Ez az ösvény azóta az örökkévalóságban létezik és várakozik, és most eléd helyezem, hogy járj azon ebben az időszakban. Járt Velem ezen az ösvényen, és győzelmet találsz. Járj Velem ezen az ösvényen, és megkapod az áldásokat. Járj Velem ezen az ösvényen, és a Magasságos gyógyító ereje fog rád szállni. Én veled leszek és veled fogok járni. A Királyság megerősödik, és feltárul a rendeltetésed, mondja az Úr Isten.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns--12/01/16:
Figyelj a sas kiáltásának a hangjára, mert itt az ideje, hogy az égbe hatoljon. Azokhoz szólok, akik úgy szolgálnak a prófétai ajándékokkal, mint ahogy a sas a magasságba emelkedik. Készülj egy megsokasodott, mélyreható kenetre, amellyel elviszed az Én szavamat a Gyülekezetnek. Hit által helyezkedj, hogy egy új szellemi szintre jöjj, ahol tisztán látsz és precízen hallasz. Akkor majd képes leszel arra, hogy szent tisztasággal prófétálj. Jöjj fel ide, mondja az Úr. Jelenések 4:1 Ezek után látám, és ímé egy megnyílt ajtó volt a mennyben, és az első szó, amelyet mint egy velem beszélő trombitának szavát hallék, ezt mondta: Jöjj fel ide, és megmutatom néked, amiknek meg kell lenni ezután.