2012. január 17., kedd

2012 01 17

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns--12/01/17:

Szeretteim, utat készítettem számotokra, hogy magasabbra jöjjetek a szellemi előmenetel útját járva. Ahhoz, hogy kihasználhassátok ezt a lehetőséget, mindent el kell engednetek, ami horgonnyá és akadállyá vált. Eresszetek el mindent, ami a nyugtalanság, ingerültség vagy konfliktus forrásává vált a lelketekben. Halljátok meg a hangomat, ahogy hívlak benneteket! Engedjétek, hogy az Én természetem fejlődjön ki bennetek, ami a Szellemem gyümölcsét fogja teremni. Ragyogjon a ti világosságotok a nehéz és zaklatott körülmények sötétségében, mert Én veletek vagyok, mondja az Úr.


Galata 5:22-23 De a Szellem gyümölcse szeretet, öröm, békesség, hosszútűrés, kedvesség, jóság, hit, szelídség, önfegyelem. Az ilyenek ellen nincs törvény.