2011. április 25., hétfő

2011 04 25

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/4/25: 
Ünnepeljétek a Keresztet! Ünnepeljétek a feltámadást! Ünnepeljétek az Én királyságomat, mert az mindegyikőtöknek adatott, hogy annak erejében és hatalmában éljetek. Én elvégeztem a munkámat a földön, és most a tiétek, hogy átvegyétek azt; a tiétek, hogy megkapjátok; a tiétek, hogy azáltal éljetek; a tiétek, hogy azáltal bővölködjetek; a tiétek, hogy azáltal meggyógyuljatok; a tiétek, hogy azáltal győzelmetek legyen az ellenség minden munkája felett. A vér ereje által és a feltámadás ereje által valóban választott nemzetség, királyi papság vagytok. Meg van írva, hogy nagyobb dolgokat fogtok elvégezni, mint amilyeneket én végeztem a földön, gyermekeim. De az csak akkor jön el, ha hajlandóak vagytok a feltámadás erejében élni. Hát jöjjetek hittel és hálaadással a szívetekben, és éljetek a szövetségem dicsőségében, mert az a győzelem szövetsége, mondja az Úr.


SMALL STRAWS IN A SOFT WIND by Marsha Burns -- 4/25/11: 

Álljatok meg előttem feddhetetlenül! Ha elfedezitek a bűneiteket, hogy elfogadottak legyetek a világban, azzal nem nyertek jóindulatot a Királyságban. Itt az ideje, hogy az igazságosság uralkodjon az életetekben, belül bennetek és kívül külsőleg is. Legyetek szentek, amint Én szent vagyok, mondja az Úr. Nem tudtok virágzó növekedésnek indulni ott, ahol a megtévesztés sötétsége van. 3 Mózes 32:22b-23 Legyetek feddhetetlenek az Úr előtt és Izrael előtt; és ez a föld a ti birtokotok lesz az Úr előtt. De ha nem, akkor jegyezzétek meg, hogy vétkeztetek az Úr ellen; és tudjátok meg biztosan, hogy a vétketek utolér benneteket.