2011. április 11., hétfő

2011 04 11

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/4/11: 
Ebben az időszakban az örökségetekre fényt derítek a szellemetekben. Mert az Isten királysága a tiétek. Az Isten királysága, ami hirdetve volt, a tiétek. A királyság ígéretei, amelyek az igémben meg lettek ígérve, a tiétek, hogy megkapjátok és hogy birtokoljátok azokat. Hát keljetek fel a mai napon a gyengeségetekből, a félelmetekből, a hitetek hiányából, és mondjátok, hogy amit Isten nekem adott, arról úgy döntök a mai napon, hogy a magamévá teszem azáltal, hogy hiszek az Ő igazságosságában, az Ő jóságában és az Ő igéjének az erejében.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/4/11: 
A világ tele van csábítással. De nektek, választottaim, őrizkednetek kell attól, hogy dédelgessétek a gonosz kísértéseit. Erőt és hatalmat adtam nektek arra, hogy az ördög mesterkedései fölé emelkedjetek és győzelmet arassatok azok fölött. Gyakoroljátok a hatalmatokat és legyetek erősek. Tudjátok meg, hogy Én megerősítelek benneteket a gyengeség idején, mondja az Úr. 1 Péter 1:13-16 Annakokáért övezzétek fel az elmétek derekait, legyetek józanok, és teljes mértékben vessétek a reménységeteket abba a kegyelembe, amit Jézus Krisztus hoz nektek, amikor megjelenik; engedelmes gyermekekként, ne alkalmazkodjatok korábbi kívánságaitokhoz, mint ahogy a tudatlanságotok idején; hanem amint szent Ő, aki elhívott benneteket, ti is legyetek szentek az egész életviteletekkel, mert meg van írva: "Szentek legyetek, mert Én szent vagyok".