2011. április 4., hétfő

2011 04 04

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/4/4: 
Egy látomásban azt láttam, hogy az Úr mentőköteleket dob a foglyoknak, azoknak, akik elakadtak valahol. És hallottam, hogy azt mondja, hogy látom hogy elakadtál -- hadd segítsek. Fogd meg amit adok neked. Fogd meg a mentőkötelet és kihúzlak. Átviszlek. Fogd meg azt, amit felkínálok neked. Ennek a kötélnek a neve: szabadság, kiszabadulás és dicsőség. Fogd meg. Tartsd erősen, mert húzni fogom.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/4/4: 
Láttam az antikrisztusnak és a jövendőmondás és félelem szellemének a munkálkodását ellened, megpróbáltak elvonni téged az akaratomtól és a céljaimtól, mondja az Úr. Hallottam a fenyegetéseket, amik megrémítenek és azt ígérik hogy legyőznek. Én veled voltam az elszigeteltséged sötétségében. Folyamatosan hoztam vigaszokat az elkeseredésed és bizonytalanságod idején. De most halld meg a hangomat. Itt az ideje, hogy felkelj és menj ki a sötétségnek arról a helyéről és tölts be a sorsodat. Ne félj, mert Én veled vagyok és veled megyek. Újra mondom, lépj ki a sötétségből és öleld át a fényt, mondja az Úr. Utasítd vissza azt, hogy az ellenség támadásainak áldozata legyél. Engedd el a kárhoztatást, a vádakat és a keserűséget. Hagyd magad mögött a múltat és köszöntsd az új napot.
Jeremiás 29:11-14 Mert Én tudom a gondolatokat, amiket felőletek gondolok, mondja az ÚR, a békesség gondolatai és nem gonoszak, hogy jövőt és reményt adjak nektek. Akkor majd segítségül hívok Engem és elmentek és imádkoztok Hozzám, és Én meghallgatlak titeket. És kerestek Engem és megtaláltok Engem, amikor teljes szívetekkel kutattok Engem. Megtaláltok Engem, mondja az ÚR, és Én visszahozlak titeket a fogságotokból; összegyűjtelek az összes nemzet közül és az összes helyről, ahová elűztelek benneteket, mondja az ÚR, és elhozlak titeket arra a helyre, ahonnan fogságba vitetlek titeket.