2011. április 18., hétfő

2011 04 18

A TROMBITA, Bill Burns -- 2011/4/18: 
Ma azt hallottam, hogy Isten szónoki kérdéseket tesz fel nekünk. Hol vagytok? Vajon a mostani óra ünnepében éltek? Mert Ő így szól: itt az ideje gyermekeim, hogy felemelkedjetek a királysági pozíciótokba. Haladjatok tovább előre, lépjetek be az Én hatalmas folyóm áradatába és az Én dicsőséges tüzem erejébe. Égjen hát! Legyen belőle egy jelzőfény ezen a világon. Készítsen fel benneteket a megemésztő Isten tüze arra, ami most következik, mondja a Magasságos Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/4/18: 
Figyeld a jeleket a természetes környezetedben, amelyek megerősítik azt, hogy Én új szellemi területre hívlak téged. Amire először hajlamos lennél az az, hogy ott maradj, ahol a már ismerős dolgok kényelmében és biztonságában vagy. De Én azt mondom neked, hogy a felhő felemelkedett, és itt az ideje, hogy elindulj. Győzd le azt a kísértést, hogy makacsul leülj ott ahol vagy, ahelyett, hogy az előre haladás áramlatával mennél. Gyere velem, mondja az Úr. 2 Mózes 40:36 Amikor a felhő felemelkedett a sátorról, Izrael gyermekei elindultak, minden utazásuk alkalmával.