2011. április 8., péntek

2011 04 08

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/4/8

Látom azokat, akik visszautasítottnak és elvetettnek érzik magukat, de azt mondom nektek, hogy én nem utasítalak el titeket. Ti az Én szeretteim vagytok. Ti az Én szemem fénye vagytok. Örökkévaló szeretettel szeretlek titeket. Magamhoz vettelek benneteket az egész örökkévalóságra. Engedjétek, hogy megérintsem a szíveteket és meggyógyítsam mind a múlt, mind a jelen visszautasításának sebeit. Engedjétek el azokat és bocsássatok meg azoknak, akik rosszindulatúak voltak veletek szemben, és lépjetek be az Én irántatok megnyilvánuló elfogadásom teljességébe, azt mondja az Úr.

Jeremiás 31:3 Az ÚR már jó ideje, régen megjelent nekem és azt mondta: "Igen, örökkévaló szeretettel szeretlek téged; ezért kedvességgel, szeretettel vonlak magamhoz."