2016. november 7., hétfő

Prófétai Áhítat, 2016. november 7.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. november 7.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Kelj fel és bátorítsd fel magadat az Úrban, ahogy Dávid is felbátorította magát, amikor nem jól mentek a dolgai. Kelj fel és hidd el, hogy Én a te oldaladon állok, hogy veled vagyok és hogy elvezetlek téged a győzelem pozíciójába. Kelj fel ebben az órában és engedd, hogy szárnyaljon a hited! Engedd meg magadnak, hogy újra higgy a jóságomban, és figyeld, ahogy a királyságom áldásai megjönnek hozzád ebben az időszakban, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy óra számlapját és hallottam a ketyegését. Mindig elfordultam, majd visszanéztem, és az idő alig haladt tovább. Majd ezt mondta az Úr: "Úgy tűnhet, hogy az idő szinte egy helyben áll, mivel annyira nyugtalan vagy amiatt, hogy átmehess a következő időszakba, de még nincs itt az ideje annak, hogy jelentős mértékben előrelépj. Az átmenet és a várakozás ideje van. Vannak, akik unatkoznak a népem között. Vannak, akik céltalannak érzik magukat. Elégedjetek meg ezzel az átmeneti időszakkal! Olyan dolgokat fogok mutatni bennetek, amiket most azonnal kell kezelni, hogy ne vigyétek magatokkal ezeket a jövőbe." 1 Timótheus 6:6 De valóban nagy nyereség az istenfélelem, megelégedéssel.