2016. november 14., hétfő

Prófétai Áhítat, 2016. november 14.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. november 14.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Gyertek és legyetek eggyé Velem, mondja az Úr. Elfelejtettétek, hogy a hit győz? Elfelejtettétek, hogy a hit önmagában képes győzelemre vezetni benneteket; hogy a hit pontosan azoknak a dolgoknak a valóságtartalma, amiben ti reménykedtek? Ezért ezek a jelek és csodák, amiket megcselekedtem, be kell, hogy vezessenek titeket a szélsőséges hit pozíciójába, amiből a reménységetek valóságtartalma lesz, hogy így megkaphassatok mindent, amit nektek készítettem. Azzá tudtok válni, akinek alkottalak benneteket -- Isten erőteljes embereivé. Legyen úgy, hogy a mostani időszak szülje meg a szívetekben ezt és hozza elő bennetek!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Emelkedj fel a Szellem szférájában és figyeld meg, hogy már az új nap hajnali óráiban vagy.  A szellemi tájat köd lepte be, hogy ne láss tisztán. Az élet ösvénye előtted húzódik, de nem tudod megmondani, merre megy. És még nem értél ki a bizonytalan sivárság erdejéből. Én viszont őszintén megmondom neked, hogy Én előhozlak téged a célkitűzéseim erejében és az áldásom hatalmában, mondja az Úr.  Ézsaiás 42:16 Vezetem a vakokat olyan úton, amelyet nem ismernek, viszem őket olyan ösvényeken, ahol még nem jártak. A sötétséget előttük világossággá teszem, a göröngyös utakat elegyengetem. Bizony, ezeket teszem velük, s őket soha el nem hagyom.