2015. október 5., hétfő

Prófécia, 2015. október 5.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. október 5.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Ha teljes szívedből keresni akarsz Engem, és ismerni akarod az időket és időszakokat, amelyekben élsz, akkor most sietned kell Felém! Most küzdened kell azért, hogy olyan módokon ismerj meg Engem, ahogy eddig még nem ismertél. A kegyelem trónja elé kell jönnöd, és értelmet kell kapnod. Azzal, hogy akaratom tanácsát megkapod ezekben a napokban, olyan garanciát kapsz az ígéreteimre, amivel útra kelhetsz a rendeltetésed végső lépéseivel, és át tudod venni azt, amit neked készítettem, ami pontosan ezekben a napokban lesz kijelentve. Ezért hát azt mondom, hogy jöjj, méghozzá hittel. Gyere! Örvendezz! Gyere hálaadással, és vedd át mindazt, amit neked készítettem erre az időszakra, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ha a Szellememben akartok élni, és isteni rendben akartok felépülni, akkor muszáj megtennetek mindent, amit kérek, mondja az Úr. Ti, Én népem, hosszú utat tettetek meg, de mindvégig át kell törtetnetek, amíg az engedelmességetek teljességre nem jut. Ne álljatok meg a célotok elérése előtt, hanem törtessetek át, hogy átkerüljetek a teljes szabadságra mindentől, ami visszatart. 1 Korinthus 9:24 Nem tudjátok-e, hogy akik versenypályán futnak, mindnyájan futnak ugyan, de csak egy nyeri el a versenydíjat? Úgy fussatok, hogy elnyerjétek.