2015. október 19., hétfő

Prófécia, 2015. október 19.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. október 19.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Bárcsak megtennéd, hogy egy kis ideig csak figyelsz, csak nézel és látsz! Nyíljanak meg az értelmed szemei, és akkor valóban megtalálod azt az ösvényt, amit személyesen neked készítettem, hogy ebben az időszakban azon járj. Én pedig veled együtt fogok menni ezen az ösvényen, hogy át tudj venni mindent, amit neked készítettem. Ezért ha azt mondom, hogy állj meg, akkor állj meg! Ha azt mondom, hogy indulj, akkor indulj! Ha azt mondom, hogy egy áldás vár a következő kanyar után, akkor tudni fogod, hogy ott van, és lesz hited átvenni. Mindezeket a dolgokat, mondja az Úr, megteszem érted ezekben a napokban. Mert ezek rendkívüli napok, amelyek bőséges jutalmakat tartogatnak, és kinyilatkoztatják a királyságom teljességét ezen a földön.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Azok a változások, amelyek beálltak az életedben, a szokásosnál is nagyobb hatással lesznek a jövődre. Noha néhány dolog, amit átéltél, pusztítónak tűnt, te a kezembe tetted a jövődet, Én pedig az igazság és a békesség útján foglak vezetni téged. Engedd, hogy Én legyek az, aki végigkalauzol téged az úton, mondja az Úr. Ézsaiás 58:11 És vezérel téged az Úr szüntelen, megelégít téged nagy szárazságban is, és csontjaidat megerősíti, és olyan leszel, mint a megöntözött kert, és mint vízforrás, amelynek vize el nem fogy.