2015. október 26., hétfő

Prófécia, 2015. október 26.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. október 26.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Gyerünk, Én népem, induljatok egy kicsit magasabbra! Gyertek egy kicsit magasabbra! Gyertek fel az Úr házának hegyére! Gyertek fel örömmel! Gyertek fel, tudva azt, hogy amikor a trónom elé jöttök, megadom nektek azokat az áldásokat és azokat a tanácsokat, amelyek kellenek ahhoz, hogy azon az úton járhassatok, amit Én készítettem nektek. Induljatok el ettől az időpillanattól kezdve, és kapjátok meg az áldásokat, amiket félretettem számotokra erre az időszakra, erre az időre. Járjatok az Én hatalmam erejében! Harcoljátok meg a nemes harcot, és bizonyosan megkapjátok mindazt, amit készítettem nektek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy madarat, aminek össze voltak borzolódva a szárnyai, és az Úr ezt mondta: "Ismerem a nehézségeket, amikkel az elmúlt hónapokban kellett szembenézned, és tudom, hogy időnként felzaklattak és felidegesítettek. Úgy is mondhatnám, hogy összeborzolódtak a szárnyaid. De most el kell engedned minden bosszankodást, és tovább kell lépned. Nem tudsz a Szellemben járni úgy, hogy közben ragaszkodsz a sérelmeidhez." Márk 11:26 Ha pedig ti nem bocsátotok meg, mennyei Atyátok sem bocsátja meg vétkeiteket.