2015. október 16., péntek

Prófécia, 2015. október 16.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. október 16.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Én népem, ti vagytok az Én nagy kísérletem. Én megadtam nektek azt a képességet, hogy magatok döntsétek el, hogy fogtok-e szeretni és szolgálni Engem, vagy sem. A döntéseitek pedig, így vagy úgy, gyümölcsöt fognak teremni. A szátokkal tudjátok mondani, hogy megtesztek mindent, amit kérek, de a bizonyíték az lesz, hogy valóban engedelmeskedtek, vagy sem. A szavaitok hazugságok is lehetnek, de a tetteitek elárulják az igazságot, mondja az Úr. Máté 21:28-31 "De mi a véleményetek erről? Egy embernek két fia volt, és az elsőhöz fordulva ezt mondta: Fiam, menj, dolgozz ma a szőlőben. Ő így felelt: Nem akarok; később azonban meggondolta magát, és elment. Azután a másikhoz fordulva annak is ugyanezt mondta. Ő azonban így felelt: Megyek, uram - de nem ment el. Ki teljesítette a kettő közül az apja akaratát?" "Az első" - felelték.