2014. szeptember 8., hétfő

Prófécia 2014. szeptember 8.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. szeptember 8.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Jöjj és lásd! Jöjj és vedd át, amit cselekszem! Hadd legyen a hitből bőségesen! Kezdd el megérteni, hogy az Én hitem, az a hit, ami Bennem van - a természetfölötti hit - a tiéd. Igenis, véghez tudod vinni a nagyobb cselekedeteket. Meg tudod tenni, amire elhívtalak. Hát hagyd abba a morgolódást! Hagyd abba az aggodalmaskodást! Hagyd abba a rettegést attól, hogy mi fog ezután következni a földön. Mert valóban rettenetes lesz azoknak, akik nem ismernek Engem. De mivel te ismersz Engem, az Én békességem megtart és megőriz téged. Veled leszek, és minden biztosítva lesz, amire szükséged van. Jöjj be ebbe az időszakba, mondja az Úr. Járj Velem! Járj Velem a vizeken! Járj Velem győzelemben! Járj Velem Isten Királyságában, és azért, hogy meglásd, amit Én cselekszem! Elérhető számodra. Higgy és fogadj!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Emelkedj felül minden káoszon és zűrzavaron, és lépj be a békességbe! Még ha a körülményeid sokat is követelnek az idődből és az energiádból, meg tudsz tenni minden szükséges dolgot, és még így is meg tudod őrizni a nyugalmadat. Viszont továbbra is koncentrálnod kell, és nyugodtnak kell maradnod, hogy megkaphasd a bölcsességet, ami ahhoz kell, hogy átjuss azokon a változásokon, amit ez az időszak hoz magával, mondja az Úr. Filippi 4:7 és Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.