2014. szeptember 1., hétfő

Prófécia 2014. szemptember 1.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. szeptember 1.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Előhívlak a sötétségből ebben az órában, hogy higgyétek el az igémet, hogy keljetek fel és vegyétek át azt, amit cselekszem, azért, hogy többek lehessetek, mint amik most vagytok. Mert olyan kenetet készítettem el, amit rátok fogok helyezni, aminek a hatásán ti magatok is meg fogtok döbbenni. Amikor pedig leszáll rátok az Én tüzem, és amikor a villámlás jön ki belőletek, akkor az ellenség valóban le lesz győzve. Én elkészítettem az utat, és a legjobb bort a végére tartogattam, és ez a bor ti vagytok. Ezért hát keljetek föl a vereség pozíciójából -- abból a pozícióból, ahol ti vagytok az áldozat, és higgyetek benne ma, hogy Én átvezetlek benneteket a győzelembe, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Az új időszak elkezdődött, és az új kezdet küszöbén álltok. Nyitottnak és rugalmasnak kell lennetek, ha a legtöbbet akarjátok kihozni a számotokra adott lehetőségekből. Rázzátok fel magatokat a közöny és az önelégültség szunnyadásából, különben el fogják kerülni a figyelmeteket a rendelkezésetekre álló lehetőségek. Sokan közületek, Én népem, annyira leragadtatok a reménytelenségben és a kétségbeesésben, hogy el sem tudjátok képzelni, milyen más alternatívája lehet a mostani helyzeteteknek. De Én azt mondom nektek, hogy fel kell kelnetek a múlt halott hamuiból, és tudatosan szem előtt kell tartanotok az Én képességemet arra, hogy előhozzalak benneteket, mondja az Úr. Máté 19:26 Jézus rájuk tekintett és ezt mondta nekik: "Embereknél ez lehetetlen, de Istennél minden lehetséges."