2013. február 2., szombat

Kelj életre újra!

Elaine Tavolacci

A Word In Season / Időszerű Üzenet

2013. február 2.

Kelj életre újra!

Sokan küszködtök, mivel egy "téli időszakon" mentek keresztül a szellemi életetekben, csak úgy mint a természetes világban. Annyira ki vagytok száradva szellemileg, és úgy érzitek, hogy a száraz csontok völgyében vagytok, hogy azon tűnődtök, hogyan fogtok valaha is helyreállni. Az Úr meg akarja eleveníteni a halott területeket bennetek, és újra életre akar kelteni titeket.

Azt mondja az Úr, hogy hívlak téged, hogy kelj életre újra! Engedd, hogy levegyem rólad a temetési ruhát, ami megkötve tartott téged. Én Vagyok a Feltámadás és az Élet, és Én felébresztem azokat az álmokat, amiket elhelyeztem a szívedben, és feltámasztom azokat az ígéreteket, amelyeket neked mondtam. Feloldalak a halálos ítélet alól, ami hozzád kötődött, és beviszlek a győzedelmes életre. Ne hagyd, hogy a jelenlegi helyzeted szellemi letargiába sodorjon! Engedd, hogy újraéleszthesselek még egyszer! Engedd, hogy a meghalt dolgokat visszahozzam az életbe, és felfrissítsem azokat a területeket, amik elfonnyadtak és kiszáradtak. Megnyitom a sírokat, és helyreállítok mindent, ami élettelenné vált. Azok az ajándékok, amik kialudtak benned, újra megelevenednek. Bízz Bennem, miközben elkezdem feltámasztani azokat a dolgokat, amik elhaltak, és elkezdelek felszabadítani azok alól, amik miatt nem tudtál mozdulni.

Legyél bizonyos abban, hogy amit ígértem neked, biztos, hogy megvalósul. Bátorodj fel, és tudd meg, hogy életre kelnek azok az állapotok, amik szunnyadtak eddig. Ne csüggedj, bízz Bennem, hogy még egyszer beléd lehelem a pneumámat. Valóságosan át fogsz változni azzá, akinek teremtettelek, amint beengedsz Engem a sivár és terméketlen területekre. Mindig jusson eszedbe, hogy azért lettél megteremtve, mert van egy rendeltetésed, ezért ne a természetes körülményeidet nézd. Kihúzlak a csüggedés mocsarából. Megszabadítalak a boldogtalanságból. Én vagyok a helyreállítás Istene, és semmi sem lehetetlen Nálam. Szabadulj ki a halál ruhájából, és Kelj Életre, mert a te feltámadásod ideje eljött! - mondja az Úr.

Ezékiel 37:1-5
Az Örökkévaló rám helyezte a kezét, és Szelleme által kivitt egy tágas völgybe, amely telis-tele volt csontokkal. Körülvezetett a völgyben, és láttam, hogy rengeteg csont hever szanaszét, amelyek már teljesen megszáradtak. Akkor az Örökkévaló megkérdezett: „Ember fia, mit gondolsz, megelevenedhetnek még ezek a csontok?” Azt válaszoltam: „Ó, Uram, te vagy az Örökkévaló, ezt csak te tudhatod!” Ekkor azt mondta nekem: „Prófétálj ezekről a csontokról! Ezt mondd nekik: »Ti száraz csontok, halljátok meg az Örökkévaló szavát! Ezt mondja Uram, az Örökkévaló: Lássátok meg, én szellemet hozok belétek, hogy életre keljetek!

Ezékiel 37:12-14
Ezért hát prófétálj, és mondd nekik: Ezt üzeni nektek Uram, az Örökkévaló: Nézzétek, felnyitom sírjaitokat, és kihozlak onnan titeket, népem! Azután hazaviszlek benneteket Izráel földjére. Amikor kihozlak titeket sírjaitokból, népem, akkor majd megtudjátok, és felismeritek, hogy én vagyok az Örökkévaló! Saját Szellemem adom, hogy bennetek lakjon, és életre keljetek. Letelepítelek a saját földetekre. Akkor majd megtudjátok, megértitek és elismeritek, hogy mindezt én, az Örökkévaló mondtam, és véghez is vittem.

János 5:21
Amiképpen ugyanis az Atya feltámasztja és megeleveníti a halottakat, úgy a Fiú is megeleveníti azokat, akiket akar.