2013. február 4., hétfő

2013 február 4.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. február 4.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Örvendezzetek, és újra örvendezzetek, Én népem! Habár a hátatok mögött hagyott idők kemények voltak, és habár sokan a siralom völgyén mentetek át, ti friss vizek forrásává tettétek azt, és ez így is lesz ebben az időszakban. Mert meg fogtok újulni, és meg fogtok elevenedni. Helyre lesztek állítva, és egy nagy öröm idejébe léptek be. Ez az enyém, amit Én tudok megadni, és Én úgy döntöttem, hogy megadom nektek ebben a pillanatban és ebben az órában. Ezért azt mondom, keljetek fel most a ti hitetekben! Gondoljátok át az elmúltakat, és induljatok el, menjetek be a mostani korszak frissességébe, mondja az Úr, aki szeret titeket és gondoskodik rólatok. Én vagyok az Úr, aki veletek jár, az Úr, aki mellettetek áll, Aki előttetek megy és elkészíti az ösvényeket, amin járnotok kell, Aki mögöttetek megy mint hátvéd, Aki táplál titeket, Aki életet ad nektek, és Aki felkészít benneteket arra, ami most következik. Én vagyok az Úr, a ti Istenetek, és ti az Enyéim vagytok; gyönyörködöm bennetek, mondja a Szentséges.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ti, akiknek van füle a hallásra, figyeljetek, hiszen az Én hívó szavam visszhangzik az egész földön. Ez egy szellemi hívás. Húzni-vonni fogja a szíveteket, és egy vágy lesz belőle, hogy megismerjetek Engem és szolgáljatok Engem. Felül fog szárnyalni minden más hangot és vágyat. Nem fogtok tudni teljes mértékben követni Engem, amíg nem feleltek a hívásomra, mondja az Úr.
Máté 22:14 Mert sokan vannak az elhívottak, de kevesen a választottak.