2013. február 25., hétfő

2013. február 25.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. február 25.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Gyertek hát gyermekeim, és emelkedjetek fel a ti szentséges hitetekre támaszkodva. Ezt azért mondom, mert a világ egyre gyorsabban zuhan az emberiség káoszába. És ez csak egyre rosszabb lesz, ahogy közeledik minden dolognak a vége. De ti azok vagytok, akik megigazultatok a ti hitetek által. Annak az ideje van most, amikor meg kell tanulni abszolút hit által élni. A hit igéje, amit Én írtam, ennek a napnak az erőssége és hatalma, és jól teszitek, ha magatokhoz ölelitek, és elkezditek alkalmazni, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
A körülményeid ellenére, és a támadások ellenére, amelyek a bizonytalanság vagy instabilitás érzetét keltették benned, még mindig Én vagyok a te szellemi fundamentumod Kősziklája, mondja az Úr. Gyere Hozzám a válságos és bizonytalan időkben, és Én újra megszilárdítalak téged igazságban és bölcsességben.
1 Péter 5:10 A minden kegyelemnek Istene pedig, aki az Ő örök dicsőségére hívott el minket a Krisztus Jézusban, titeket, akik rövid ideig szenvedtetek, Ő maga fog tökéletesekké, erősekké, szilárdakká és állhatatosakká tenni