2012. szeptember 14., péntek

Felismerni az Ő hangját (Elaine Tavolacci próféciája)

Elaine Tavolacci
Felismerni az Ő hangját


Minden keresztény szívének a vágya az, hogy felismerje Isten hangját, és megtapasztalhassa az Ő vezetését az életében, viszont sokan vannak, akik nem tudják biztosan, hogyan kell megállapítani, mit mond nekik Isten. Egyesek szerint nem lehet meghallani az Ő hangját, mások szerint csak néhány kiválasztottnak adatik meg, és vannak, akik kísérteties dolognak tartják ezt. De ez távol áll az igazságtól. Mi természetfeletti lények vagyunk, akik természetes testben élünk, és Jézusnak az a vágya, hogy mindannyian megismerjük azt a sokféle módszert, ahogyan Ő szól hozzánk. Azt mondta az igéjében, hogy "az Én juhaim ismerik a hangomat". Minden keresztény képes meghallani az Ő hangját.

Így szól az Úr: Figyeld a hangomat! Rengeteg féle módon szólok hozzád. Szólok álmokkal, szólok látomásokkal, szólok a természet által, szólok a körülményeid által, sőt még a megpróbáltatásaid által is szólok hozzád. Ha várakozással mész aludni este, akkor nagyobb lesz a fogadóképességed arra, hogy meghalld, amit mondok álmodban. Ha lecsendesíted az elmédet, és imádságos lelkületre állítod be magadat, akkor meg fogod tanulni, hogyan kell meghallani a hangomat, és hogyan kell még érzékenyebbnek lenni rá imádkozás közben. Amikor felszabadítod az elmédet e világ gondjaitól, akkor tisztábban kezdesz hallani. Miközben az Igémet olvasod, és azon elmélkedsz, elkezded felismerni a neked szóló gondolataimat. Ahogy felemeled a hangodat dicsérettel és imádattal, elkezdesz meghallani Engem a dalban. Tanuld meg, hogyan kell megnyugodni, és belépni a jelenlétembe.

Ahogy napközben járod az utad, figyelj a hangomra utazás közben. Szólni fogok hozzád a munkád közben, sőt még vásárlás közben is. Bizalommal keress Engem egész nap, és tudd, hogy mindig ott vagyok, hogy találkozzak veled. Tanuld meg felismerni a hangomat mások által is. Tanuld meg felismerni a hangomat a problémák megoldásához. Tanuld meg felismerni a hangomat az élet minden területén. Meg fogom adni a választ a kérdéseidre és a problémáidra. Az Én hangom hatalmat áraszt. Az Én hangom útmutatást ad. Az Én hangom tanít. Az Én hangom gyógyulást hoz. Az Én hangom szabadulást hoz. Engedd, hogy eltávolítsak bármit, ami megakadályozza, hogy meghallhasd a hangomat. Maradj érzékeny az intő hangomra. Miközben folyamatosan engedsz nekem, és átadod magad, tisztábban fogsz hallani. Tudd meg, hogy az Én vágyam az, hogy úgy beszéljek veled, mint az Én szövetséges menyasszonyommal, mondja az Úr.

Jób 33:15-16
Az álomban, éjjeli látomásban, mikor mély álom száll az emberekre (amint az ágyon szenderegnek). Akkor megnyitja az emberek fülét; és óvást ad nekik titokban.

Ésaiás 30:21
És füleid hallani fogják a szót mögötted, mondván: Ez az Út, melyen járnotok kell; ha jobbra vagy balra eltérnétek.

János 16:27
Az én juhaim hallják az én szómat, és én ismerem őket, és követnek engem

Zsidókhoz írt levél 3:15
E mondás szerint: Ma, ha az Ő szavát halljátok, meg ne keményítsétek a ti szíveiteket, mint az elkeseredéskor.