2012. szeptember 10., hétfő

2012 szeptember 10.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 szeptember 10.


A TROMBITA, BILL BURNS:

Az Úr azt mondja: erőt és hatalmat árasztok ki a mostani időszak kenetében, ami megnyugszik rajtatok. Amikor pedig ez a kenet eljön a maga teljességében, akkor át fogtok változni a Szentségesnek a képmására.  Ez az olaj átömlik rajtatok, lángra lobbant benneteket, és ennek hatására a szellemi emberetek talpra áll és életre kel. És akkor fognak az élő víz folyamai ömleni a bensőtökből, amit mostanra készítettem el, mert az a célom és kedves Nekem, hogy megöntözzem a népem kertjét, hogy az eddig elvetett magok kinőjenek. Az a víz, amit ebben az időben adok, a hitnek egy mértékét fogja magával hozni, olyan hitet, ami előhozza az aratást, olyan hitet, ami meghozza azt a gyümölcsöt, ami a magban van. Bátorodjatok! Keljetek fel, hogy elfoglaljátok az örökségeteket, azt amit Én adtam nektek. Emelkedjen fel a hitetek, hogy átvegyétek, amit Én cselekszem. Álljatok készen arra, hogy megváltozzatok és lángra lobbanjatok erre az új időszakra. Mert megszólal a kürt Sionban, és Sion felemelkedik a pozíciójába a földön, mint egy szellemi lakóhely, és ti az Én céljaim közepette fogtok lakozni, mondja a Mindenható Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Egy új időszakba való átmenet idejében vagy most, az ellenség pedig a zűrzavar viharát hozza, hogy azt hidd, hogy rossz irányba mész. Muszáj, hogy higgadt, nyugodt és összeszedett maradj. Legyél elcsendesedve, és ne tegyél semmit a vezetésemtől függetlenül, mondja az Úr. Egy különleges kenetet árasztok ki ahhoz, hogy megnyugodj és várj a Szellemem mozdulására. Zsidókhoz írt levél 4:9-10 Annakokáért megvan a szombatja az Isten népének. Mert aki bement az ő nyugodalmába, az maga is megnyugodott cselekedeteitől, amiképpen Isten is a magáéitól.