2012. szeptember 18., kedd

2012 szeptember 18.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 szeptember 18.


A TROMBITA, BILL BURNS:

Ebben az időszakban, mondja az Úr, meg foglak döbbenteni titeket. Mert arra készülök, hogy bemutassam a királyságom hatalmát az életetekben. És amikor felkeltek és ezt mondjátok: "Itt vagyok Uram, jöjj hozzám", akkor valóban meglátogatlak titeket a magasságból, és az ajándékaim megnyilvánulása elkezd feltárulni az életetekben. Ennek az eredménye a megelevenített hit lesz, olyan hit, ami magasabbra visz a királyságban, olyan hit, ami arra ösztönöz, hogy az Én isteni uralmam alatt éljetek, és arra hív, hogy bátran jöjjetek a kegyelmi trónom elé. Készüljetek fel arra, amit most készülök cselekedni. Helyezkedjetek úgy, hogy teljes mértékben belépjetek ebbe az új időszakba. Mert úgy lesz ez, mint ahogy a trombiták is kihirdették, hogy a királyságom dicsősége, és a Szellemem tüze és ereje most eljön hozzátok, és rátok száll. 

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

A népem akaratáért folyik a küzdelem, mondja az Úr. Az ellenség erős megtévesztést küldött Krisztus Teste ellen, hogy helytelen döntéseket hozzanak, és hogy rávegye az embereket, hogy makacsul kiálljanak a döntéseik mellett, akár jók, akár rosszak azok. A rossz döntések mellett való megmaradás gyengíteni fogja a Gyülekezetem elhatározását arra nézve, hogy átadja magát az Én isteni kormányzásomnak. De Én bizonnyal mondom nektek, hogy nekem dicsőséges Gyülekezetem lesz, szeplő és sömörgőzés nélkül. Efézus 5:25b-27 Krisztus is szerette az eklézsiát és odaadta magát érte, hogy azt megtisztítsa az igében levő vízfürdővel, hogy megdicsőülve állítsa maga mellé az eklézsiát, hogy azon ne legyen szennyfolt, ránc, vagy valami efféle, hanem, hogy szent legyen és kifogástalan.