2012. szeptember 19., szerda

2012 szeptember 19.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 szeptember 19.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Halld meg és fogadd be a szavamat. Helyezkedj úgy, hogy elfogadd a feddést, ahhoz, hogy sikeres legyél a királyságomban. Számolj le azzal, hogy azt csinálod, ami a kívánságaidat elégíti ki, és szánd oda az idődet és erőforrásaidat az Én céljaimra, mondja az Úr. Jöjj ki a megengedő akaratomból, és lépj be a tökéletes, isteni akaratomba, mert a számodra készített terveim azt követelik meg, hogy hűséges legyél abban, amit tenned kell és aminek lenned kell, ahogy azt neked elrendeltem. Nem szolgálhatsz Engem úgy, hogy közben a saját dolgodat teszed a kívánságaid teljesítése érdekében. Nálam szigorú szervezés alatt van minden; az Én királyságom egy jól megszervezett, fegyelmezett kormányzat, ami teljes alávetettséget követel.

Habakuk 2:1 Őrhelyemre állok, és megállok a bástyán, és figyelek, hogy lássam, mit mond nekem, és mit feleljek, amikor fedd engem.