2011. március 22., kedd

2011 03 22

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/3/22

Azt szeretném, hogy az Én népem újból a hit népe legyen. Az a felhívásom a számotokra, hogy kezdjetek el teljes hitben járni, amely visszautasít minden kételkedést és negatív hozzáállást; amely nem engedi az ellenségnek, hogy győzelmet vegyen fölöttetek. Ezért keljetek fel, hit emberei, hit népe, mert hit által győzitek le a világot. A hit az, amely által beléptek az Én Fiam Királyságában lévő élet teljességébe, azt mondja a Magasságos. Gyertek elő hitben és járjatok annak erejében. Mutassátok be a Királyságot és nyilvánítsátok ki azt a természetfelettit és teljességet, amelyet Én cselekszem. Kezdjetek el megparancsolni, kijelenteni és leírni egy-egy dolgot, mert ahogy meg van írva, ez felszabadul a mennyei helyeken, és előjön az Én Igémként. Az Én Igém pedig nem tér vissza üresen Hozzám, azt mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/3/22

Most fontosabb, mint eddig bármikor, hogy tartsátok magatokat távol mindentől, ami megzavar és eltereli a figyelmeteket. Maradjatok jelen az életben, abban, ami ma van előttetek, hogy azt megtegyétek. Az a tendencia és kísértés jön, hogy nézzetek a jövőre, és képzeljétek el az életet a jelen valóságtól függetlenül, vagy éljetek a múlt miatti bánkódásban és sajnálkozásban. Egyik gondolkodásmód sem helyes és egészséges. Tegyetek meg mindent, hogy a kellő irányba fókuszáljatok és Szellemben járjatok, azt mondja az Úr.

Galata 5:25 Ha Szellemben élünk, Szellemben is járjunk.