2011. március 14., hétfő

2011 03 14

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/3/14: 
Az igém mintája szerint megmutattam neked az utat. Arra hívlak, hogy gyere és járj Isten folyóján, ott, ahol túlcsordultig telve van. És ahová csak megy a folyó, életet fog hozni. Ahová csak mész, annak a folyónak az áramlatával, meg fogod tapasztalni az Én királyságom teljességének a megnyilvánulását az Én teremtésem felszínén. Hát gyere. Hadd vigyelek mélyebbre. Gyerünk; ne maradj ott, ahol vagy. Én lehetőséget adok neked arra, hogy több legyél, mint ami eddig valaha voltál, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/3/14: 
Vizsgáld meg magad, hogy meglásd, hitben vagy-e. Konfrontálj a félelemmel és a hitetlenséggel, és győzz, mert te az Én népem, a hit népe vagy. És ha nem te, akkor ki? Kelj fel és mutasd be a királyságom. Legyél az, aki vagy Énbennem, mondja az Úr, és ne félj! Gerjeszd fel magadat a szentséges hitedben, és engedd, hogy a Szellemem akarata érvényesüljön. Júdás 1:20 De ti szeretteim, épüljetek fel a ti szentséges hiteteken, imádkozzatok Szent Szellemben.