2010. december 13., hétfő

2010 12 13

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010/12/13: 
Nem olvastátok, hogy Én vagyok a Dicsőség Ura? Én vagyok a Dicsőség Királya! Az Én dicsőségemet senki másnak nem adom, mert Tőlem származik, de azt a dicsőséget, amelyről beszélek, rátok fogom hozni. Ha Velem fogtok járni az Én dicsőségem helyén; az előttetek levő ösvényen, amely már lángra lobbant az utazásotokra készen. Arra hívlak ma benneteket, hogy jöjjetek és járjatok a dicsőségben. Jöjjetek és lakozzatok a dicsőségben, mert minden dolog nyilvánvaló az Én dicsőségemben. Minden ígéretet megkaptok az Én dicsőségemben. Ismét mondom, jöjjetek. Jöjjetek és kapjatok. Jöjjetek és részesüljetek, mondja az Úr.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/12/13: 

Maradj állva a szilárd szellemi alapodon. Végig kell küzdened magad az ellenség támadásain, amelyek arra irányulnak, hogy lealázzanak téged. Muszáj megszerezned a győzelmet. Utasítsd vissza azt, hogy területet adj fel, vagy hogy visszafordulj, vagy elcsüggedj, mert ez a biztos vereségedet jelezné. Nincsen abban semmi tisztesség, ha megengeded az ördögnek, hogy nyerjen, mondja az Úr. Kelj fel és hadakozz; Én veled vagyok, hogy elhozzam a győzelmet.

2 Sámuel 23:11-12 Ő utána volt Samma, a Harárból való Agénak fia. És összegyűlének a Filiszteusok egy seregbe ott, a hol egy darab szántóföld volt tele lencsével, a nép pedig elfutott a Filiszteusok elől: Akkor ő megálla annak a darab földnek közepén, és megoltalmazá azt, és megveré a Filiszteusokat, és az Úr nagy szabadítást szerze.