2010. október 18., hétfő

2010 10 18


A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 október 18:

Jöjjetek Hozzám mind, akik megfáradtatok és meg vagytok terhelve. Mondom, jöjjetek, és helyezzétek Rám azokat a terheket. Hozzátok még egyszer Isten oltárához. Hozzátok, és adjátok át Nekem, mert egyedül Én tudom elvenni ezeket a terheket, helyrehozni azt ami rossz, kihozni titeket a sötétségből a világosságra, és hitről nagyobb hitre vezetni titeket. Ezért azt mondom, hogy a mai napon, adjátok ide Nekem azokat a terheket, és keljetek fel sasszárnyakon, és szárnyaljatok a mennyei helyeken. Jöjjetek most szemtől szembe Elém, és meg fogtok újulni és meg fogtok szabadulni, mert Én vagyok a menny Ura és Istene, Aki mindenek felett őrködöm, és Én átviszlek titeket a győzelemre, mondja a Dicsőség Ura.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 október 18:

Még most is az aratás idejében vagy, amikor a munkád gyümölcsét élvezheted, de ugyanakkor régi dolgok is fel fognak jönni azért, hogy elengedj másokat és megbocsáss nekik, és magadnak is. Ebben a folyamatban felfedezheted a szellemed állapotát, és gyógyulást kaphatsz ahol még sérülések vannak. Figyelj oda, és engedd át magad ennek a fontos munkálkodásnak, amit a Szellemem végez, mondja az Úr. Az eredménye egy soha nem tapasztalt szabadság lesz. Örvendezz!

1 Korinthus 15:58 Ezért szeretett testvéreim, legyetek állhatatosak, mozdíthatatlanok, mindig bővölködve az Úr munkálkodásában, tudva, hogy a ti fáradozásotok nem hiábavaló az Úrban.