2010. október 11., hétfő

2010 10 11

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 október 11:
Keljetek fel gyermekeim, és hirdessétek ki a szabadságotokat! Mert Én azért jöttem, hogy szabaddá tegyelek titeket mindentől, ami megkötve tartott titeket. Azért jöttem, hogy kitörjelek benneteket a vallásos formából és a vallásos gyakorlatok szárazságából és halottságából. Azért jöttem, hogy szabaddá tegyelek attól a gyötréstől amit vallásos szellemek tesznek, akik itt a földön lakoznak. Azért jöttem, hogy a mai napon szabaddá tegyelek, hogy megszilárdulhassatok a hitetek kősziklájától, a meggyőződésetek kősziklájától, attól a Kősziklától akinek a neve Krisztus Jézus, a Dicsőség Ura. Gyertek és gyógyuljatok meg és újuljatok meg, és hadd hozzon Isten jelenléte felfrissülést a szellemeteknek, a lelketeknek és a testeteknek. Gyertek hát, mert Én szabaddá teszlek titeket, mondja a Szentséges Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 október 11:
Ez egy olyan idő, amikor a szellemi gyökereid mélyebbre hatolhatnak és megerősödhetnek. Szükségszerű, hogy meggyökerezz és megalapozódj az Én Igémben, mert a gyökereid ki fognak sarjadni a maga idejében. Eressz gyökereket az valóigazságban és az igazságosságban, azáltal, hogy különbséget teszel a jó és gonosz között, és a jót választod, mondja az Úr.
Zsidó 12:12-15 Ezért erősítsétek meg a lelógó kezeket, és az erőtlen térdeket, és tegyétek egyenessé a lábaitok ösvényeit, hogy ami sánta, az ki ne ficamodjon, hanem inkább meggyógyuljon. Törekedjetek a békességre minden emberrel, és a szentségre, ami nélkül senki sem látja meg az Urat: gondosan ügyelve arra, hogy senkinek se legyen hiánya Isten kegyelméből; hogy nehogy bármilyen keserűség gyökere felnövekedve bajt okozzon, és megfertőzzön sokakat.